marți, 31 iulie 2012

Micuta gradina

Acum un an si ceva, am hotarat ca n-avem ce face si ca ne-ar trebui o gradina... nu s-a prins mai nimic, dar anul asta am avut ceva recolta.
Vara trecuta Stefan si Ana au mancat pepene in mijlocul curtii. O vad si acum pe fi'mea cum nu se mai oprea din mancat si striga intr-una "pepene, pepene". Eu n-am apucat nicio bucata, dar ei s-au saturat...si pentru ca asa e la noi, au aruncat samburii in gradinita...ca n-are nimic. Ei bine a avut, caci anul asta, pe cand curatam gradina de ierburi, adica prin primavara, am dat de o plantuta cu un sambure de pepene in varf...am fost inspirata si am mutat planta in partea de legume, sa aiba loc mai mult. Iata rezultatul, care m-a uimit si pe mine astazi:





Tot in primavara, m-am trezit cu al meu sot ca vine cu niste rasaduri mici cat palma de rosii, ardei gras, castraveti si ardei iute. Rosiile, o bunatate, am cules cam 2 kg pana acum si mai face, la fel si ardeii grasi...castrevetii in schimb, cam amari si ardeiul iute a fost iute doar cu numele...dar e un inceput:




Si pentru ca Stefan a mancat anul trecut pentru prima data smochine direct din copacul vecinilor, anul asta avem si noi ceva recolta:




Mai putin de mancare sunt carciumaresele, plantate din primavara in ghiveci si apoi mutate ...s-au facut cat casa...casa de jucarie a Anei:







4 comentarii:

  1. Pentru acel smochin...sincere invidii :))
    Si eu tot asa am inceput, cu un mic petic numit mini gradina de legume
    Si acum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe...nu se compara urma de gradina pe care o avem noi, cu ce ai tu...noi suntem amatori, tu la categoria profesionisti :))
    Smochini, avem 2, dar unul singur a facut anul asta fructe, celalalt e mai mic...oricum anul asta in primavara i-am plantat pe amandoi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Moaaa...rasucesti cutitul vad. Auzi la ea, 2

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) pai am si eu cu ce sa ma laud...

    RăspundețiȘtergere