luni, 8 aprilie 2013

Jurnal...partea a 3-a

E luni...din nou. Zi de cantar. Am avut emotii pentru ca saptamana asta nu am mai cantarit tot, ci am incercat sa vad daca m-am obisnuit cu cantitatile.
Am mancat de toate, dar cu masura. Si cand spun de toate, nu inseamna toate prostiile, ci doar alimentele permise. Permise de mine, pentru ca trebuie sa repet, regimul e unul gandit de mine pentru mine si pentru limitele mele.


Iata alte reguli pe care mi le-am impus de la inceput si care au dat roade:

-am mancat foarte bine dimineata, nu am eliminat painea, dar am consumat doar integrala sau facuta in casa cu faina integrala si nu mai mult de 2 felii pe zi
-daca mi-a fost pofta de dulce, am mancat miere si am adaugat si cateva nuci, dar nu multe pentru ca au o tona de calorii
-am baut multa apa si ceai antiadipos seara
-am mancat multe salate
-la o petrecere am mancat o singura felie de pizza, si 2 lingurite de tort, plus multa apa
-am mancat carne in fiecare zi, carnea nu ingrasa daca e slaba, langa ea am asortat niste legume fierte sau o salata
-am facut sport in fiecare zi

M-am cantarit dimineata, dupa fix 4 saptamani de regim organizat de mine pentru mine. Am inceput cu 64,7 kg, azi am 60,7.
Am slabit 4 kg intr-o luna. E bine, nu ma las, mai am mult de lucru. Provocarea mea a fost de cand am inceput, sa ajung la 60. Dupa, imi voi regandi si reorganiza regimul de viata, pentru ca dorinta  mea nu e sa ajung schiloada, ci sa ma mentin la o greutate multumitoare.



2 comentarii:

  1. BRAVOS! Nu multa lume are ambitia ta sa stii ca esti de admirat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, inca ma chinui, in ultima saptamana am stagnat (dar ma asteptam la asta) si acum o durere de spate ma tine departe de sport...asa ca mai tai din portii :))

    RăspundețiȘtergere