luni, 1 aprilie 2013

Jurnal de slabire :))

Am spus saptamana trecuta, ca lunea e ziua mea de cantar. Intotdeauna sunt curioasa peste masura si sper de fiecare data sa nu fiu dezamagita. Deocamdata nu am fost.

Acum 3 saptamani cantaream 64,7 kilograme. Am redus mancarea fara sa ma infometez prea tare ( nu exista cura de slabire fara ceva foame), am inceput sa fac sport, adica ce se poate face in casa, nu la sala, am baut mai multe lichide.

Mi-am cantarit alimentele, am calculat calorii. De asta spuneam in postarea trecuta ca daca incepi un regim, ai nevoie de internet...pentru ca nu stii ce numar de calorii are fiecare aliment. Cel mai corect este sa cantariti. De exemplu, daca mancati un mar, cantariti-l, nu calculati caloriile pur si simplu estimativ. Valorile caloriilor pe internet sunt date pentru 100 de grame de aliment. Fara cantar, puteti manca mai mult sau mai putin si astfel sa va pacaliti singuri.


Am facut si fac sport atat cat se poate in propria casa. Adica: abdomene, genuflexiuni si alte elemente pentru piept, brate si picioare cu coarda elastica. Am si gantere, dar cu copiii pe langa mine, nu am inceput sa le folosesc. Oricum e o adevarata distractie pentru toti atunci cand fac sport, pentru ca pun muzica si copiii danseaza sau ma imita.

Cand mi-a fost pofta de ceva dulce, am luat o lingurita de miere.

Aveti grija ce consumati, cititi cate calorii au alimentele pe care vi le doriti. Asa am renuntat eu la pufuleti si sticksuri sau covrigei cu diferite arome. Singurele pe care le consum sunt grisinele cu 280 de calorii pe 100 de grame. Deci cititi ambalajele cu atentie.

Consumati legume si fructe, de preferat grapefruit, portocale, mere, kiwi, lamai, mai putin fructele foarte dulci.

Astazi de dimineata m-am cantarit si am....61,2 kg. Deci am slabit fix 3,5 kg in 3 saptamani.
Nu ma las, mai am multa treaba.


2 comentarii:

  1. Eu cred ca trebuie sa-mi deschid un jurnal de ingrasare.
    Nu pot decat sa te felicit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc...
    Cred ca tu n-ar trebui sa mai gatesti mancarurile alea minunate, ca sa ai de unde sa incepi :))

    RăspundețiȘtergere