luni, 29 aprilie 2013

Dieta partea a 4-a

E luni...m-am cantarit. Cu putina frica, pentru ca nu simt ca am mai slabit, cu toate ca hainele care imi veneau nu imi mai vin asa de bine, sau deloc...Hainele pastrate mult timp intr-un coltisor al sifonierului insa, imi vin toate. Sunt din alta era parca, dar imi vin.
Nu mai stiu exact cand am inceput regimul, cred ca acum 7 saptamani. Am inceput de la 64,7. Azi dimineata aveam 59,5. E bine, chiar foarte bine, tinand cont ca acum 2 saptamani mi-am intins un muschi la spate si nu am mai putut nici sa ma aplec, deci sportul l-am exclus. Am compensat cu mai multe plimbari si cu exercitii usurele.

Repet, nu tin un regim strict sau impus de altcineva. E regimul meu, pentru mine, gandit de mine, cu consum de lichide, legume, cateva fructe, carne in fiecare zi si un mic dejun copios. Dupa ora 18 nimic, doar lichide, apa sau ceai.
Si asta sfatuiesc pe toata lumea care vrea sa dea cateva kilograme jos. Gandeste-ti propriul regim, pentru ca doar tu iti cunosti limitele, organismul si reactiile.
Iar pentru cei care tin regim strict si impus de altii, diferite diete faimoase, cu consum restrans in fiecare zi, vreau sa va spun ca am toata admiratia. Aceia sunt oameni cu mult mai multa vointa si putere decat mine. Eu nu pot sa fac ce imi impun altii :)) Probabil e chestie de orgoliu. Asa ca ma adaptez.

Mult succes celor care azi incep un regim (ca doar e luni). Mancati si ganditi sanatos!




2 comentarii:

  1. Bravo!!!
    Si eu am inceput o dieta si vad ca dau jos usor-usor
    Dar nici nu ma grabesc. E mai mult o dieta pentru revitalizare, decat pentru slabit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super...asa e cel mai bine, usor-usor. Sa vezi cand ajungi unde iti doresti cum e...
    poate dupa ce termini cu revitalizarea, iti proiectezi un regim de continuare :))

    RăspundețiȘtergere