joi, 6 decembrie 2012

Gasca lui Scooby Doo

Pentru ca am avut parte de o minivacanta de 1 Decembrie, am fost la Bran si bineinteles ca am fost si in centru, in bazar. Acolo, Ana a avut voie sa-si aleaga o singura jucarie, ca de obicei.
A pus imediat ochii pe setul cu figurine Scooby Doo, si asta a fost. Am facut o alegere foarte buna, pentru ca in ziua respectiva nici nu am mai stiut ca avem 2 copii. Ana a fost atat de cuminte si s-a jucat atat de frumos cu gasca lui Scooby Doo, incat uitam ca e in casa. Asa a fost si urmatoarea zi. La capitolul "cum sa impart jucariile cu fratele meu" a fost ceva mai dificil. Rares abia daca a atins jucariile ei, a fost un razboi total.
Despre calitate, nu am sa va zic decat atat : chinezarie pura, destul de rezistenta, oricum nu e pentru cei foarte pretentiosi, pentru ca are ceva defecte de vopsea, dar pe copii nu pare sa-i deranjeze.

Va recomand gasca lui Scooby Doo, sau mai corect zis, Ana v-o recomanda in totalitate.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu