marți, 27 mai 2014

Blat de tort

In fiecare an cand ii sarbatorim pe copiii nostri, ma incapatanez sa fac eu tortul. Asa am descoperit ca dintr-o prajitura simpla pe care am mancat-o la mama, pot face cel mai bun blat de tort.
Iata reteta, experimentata de mine cu o zi in urma. Nu am poze pentru ca au stat copiii pe capul meu non-stop...dar fac data viitoare.


Ingrediente:
- 4 oua
- 10 linguri zahar
- 10 linguri ulei
- 10 linguri faina
- un pachetel praf de copt
- o lingura otet

- 2 linguri smantana
- un varf de sare
- zahar vanilinat
- esenta rom
- esenta lamaie sau razatura

Pasii de urmat:
Se separa ouale. Albusurile se bat cu zaharul, apoi se adauga praful de copt stins cu lingura de otet, esentele, zaharul vanilinat si varful de sare.
Se bat galbenusurile cu uleiul si se adauga peste albusurile deja amestecate cu zaharul si celelalte.
Peste acest amestec se adauga faina si se incorporeaza bine. La final se adauga cele 2 linguri de smantana si se amesteca bine.

Asta e tot. Acest blat se poate pune in orice forma si apoi se da la cuptor 40-45 de minute la 180 de grade celsius. La final faceti testul cu scobitoarea. Este un blat simplu, rapid si foarte gustos.

Spor la treaba!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu