luni, 20 mai 2013

Nu dati banii pe prostii....

Poate ca va intrebati: ce e cu poza asta? Sau mai bine, ce e in neregula cu poza asta?
Nu e nimic deosebit, cu exceptia faptului ca acestea sunt jucariile preferate ale copiilor nostri. Si nu, nu duc lipsa de jucarii. Doar ca atunci cand in raza lor vizuala intra si aceste obiecte nesemnificative pentru noi, copiii lasa orice papusa, masinuta sau minunatie, si se concentreaza doar pe ele. Daca incerci sa le sustragi de la fata locului, declansezi siroaie de lacrimi si urlete disperate.
Fi'mea iubeste capsatorul stricat, carligul si palnia. Restul, sunt preferatele flacaului.
Dar sa le luam pe rand -doar cateva:

Prosoapele de bucatarie - o data prinse de Rares, se transforma intr-un lung si nesfarsit covor, cateodata si imbracaminte "ultima moda". Se infasoara cu hartie, o plimba prin casa, daca l-ai pierdut din vedere, il gasesti tragand sulul dupa el.
Servetelele umede: sunt numai bune de scos din pachet si sters tot ce misca si ce nu misca. Pe geamuri e dezastru, pe mobila la fel, macar daca ar sterge cu ele si peretii, acolo unde a pictat atat de "frumos" acum ceva timp.
Telecomanda si mouse-ul: in imaginatia copilului meu, acestea au aripi si calitati de nave spatiale. Pe modelul te-am prins, te-am aruncat, te-ai spart? obiectele rezista....ba nu, mouse-ul e din generatia veche, victima nevinovata, stricata si apoi iubita nespus de copii. Nu l-am aruncat, in ideea ca nu vor mai atenta la cel nou. Teapa.
Sticla goala: pe modelul "sticle goale cumpaaaaar" la fi'miu situatia sta cam asa: sticle goale arunc, lovesc, joc fotbal cu ele, sa nu mi le iei ca tip.
Umerasul stricat nu are un scop precis, e doar bun de iubit si plimbat.
Capsatorul, si el stricat, e un bun instrument muzical pocnitor. E preferatul Anei, dar cred ca intra in competitie si Rares. Deja a pus ochii pe el. Urmeaza un razboi.
Lista e mult mai lunga, dar nu aveau loc in poza toate obiectele din casa. 

De ce vi le-am prezentat: pai ce, nu vine Ziua Copilului? Nu dati banii pe prostii, scoateti artileria din dulapuri. Eu ma gandeam deja sa scot dezumidificatorul, sandwich makerul, cateva tavi, la promotie niste carlige de culori diferite si poate si niste baterii. Oricum, daca nu vor fi apreciate acum, mai tarziu tot vor deveni preferatele lor, atunci cand se plictisesc de banalele jucarii cumparate si alese cu grija din magazin, care sa nu le dauneze si sa fie si potrivite varstei lor.

Astept pareri si astept cu nerabdare sa-mi spuneti ce obiecte banale pentru voi, sunt adevarate comori pentru copiii vostri.




4 comentarii:

  1. Nu pot spune ce jucarii iubesc copii mei ca nu am mostenitori inca dar m-am distrat pe cinste cand am citit descrierea facuta de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Orice rest de carton sau plastic, orice recipient golit, clestii de rufe, galetile, pliante...
    Lista e lunga, foarte lunga :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci si voi sunteti pe aceeasi lungime de unda...e bine, facem economie ;))

      Ștergere
  3. Daca stiam asta mai de mult... Nu mai aruncam banii pe diverse jucarele, ci scoteam direct artileria:
    - facaletul
    - linguri
    si mai tot ce e din lemn prin casa.
    Sunt foarte apreciate!

    RăspundețiȘtergere