vineri, 4 mai 2012

Ziua de curatenie 12 mai 2012

               Desi ultimele 2 editii s-au organizat in luna septembrie, iata ca anul acesta iesim la curatenia nationala in mai, ca doar de aia i se zice curatenie de primavara, nu?
              Pentru cine nu stie, ziua de curatenie nationala eate organizata la nivel profesionist de echipa Let's Do It, Romania!
              Pana acum nu am participat activ la campania lor, adica nu am facut-o inscrisi pe listele lor de voluntari, dar am facut-o individual, pe langa casa noastra. Poate ca unii vor spune ca noi vorbim aici de reciclare, conservarea resurselor si implicare in acestea, dar nu ne-am implicat mai intens intr-o simpla curatenie. Ei bine, pentru toate, exista o explicatie. In primul an cand au organizat aceasta campanie, Ana avea o luna, deci nu se punea problema sa mergem organizat cam pe nicaieri. Dar am facut curatenie in jurul blocului, atat cat am putut. Anul trecut, la a 2-a editie, tot in septembrie, fi'mea avea 1 an si 1 luna, si eu eram din nou insarcinata, e adevarat, nu cu Rares, dar asta e o alta poveste. Imi aduc aminte ca a fost o zi senina, noi am iesit si am facut luna in jurul curtii. Si am ajuns anul acesta, la a 3-a editie, cand Ana stie ce inseamna aceasta zi, dar Rares e micut, asa ca vom iesi din nou in jurul casei si ne vom ocupa de infrumusetarea imprejurimilor.
                 Anul viitor insa, copiii vor fi destul de mari pentru a putea merge cu amandoi, si cred ca le va prinde bine. Va fi un bun mod de a le face educatie, nu doar prin vorbe. Oricum, eu cred ca ar trebui organizate mai multe campanii de genul acesta pe parcursul unui singur an. Poate afla mai multa lume despre acest proiect, si poate se trezeste ceva mai mult interes pentru lucrurile astea, care aduc satisfactie la sfarsitul zilei.
                Cei care vor mai multe detalii despre aceasta campanie, pot intra pe siteul Let's Do It, Romania!. Aici vor afla povestea campaniei, idei, proiecte si modul de organizare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu