marți, 13 martie 2012

Cateva lucruri pe care sa nu le spui unei femei insarcinate

Oooo da...stiu ca e un subiect destul de sensibil, dar pentru ca am trecut de 2 ori prin asta, si n-am avut o burta tocmai micuta, ma simt indreptatita sa ating acest subiect. Asa ca sa-i dam drumul si astept completari.
1.Wow, ce burta mare ai....
Ce poti sa raspunzi? "de fapt mai am 2 luni pana nasc?" sau "merci ca m-ai facut sa ma simt ca o...(completati voi)?"
Inteleg de ce oamenii spun chestia asta, dar as prefera sa nu o spuna, mai ales ca se va mai mari si inca destul de mult in urmatoarele 2 luni.

2. Eu cand eram gravida am luat doar 10-11 kg in greutate.
Am auzit asta de la unele persoane, si ma simteam destul de nasol mai ales ca la prima sarcina am luat 14 si la a doua 18...fara comentarii
3. Dupa ce am nascut am revenit in scurt timp la forma de dinainte
Asta nu ma ajuta cu nimic cand eu eram mareeee, si stiam ca la mine nu se va intampla...
4. De ce vrei sa nasti natural?
 Intrebarea asta era urmata intotdeauna de o strambatura, de parca ei stiau mai bine si culmea, intrebarea mi-a fost pusa de barbati cel mai des.
5. Daca acum ai insomnii, sa vezi dupa ce nasti...
Offf, chestia asta am spus-o si eu femeilor insarcinate din jurul meu, poate ca sa le incurajez sa se odihneasca acum cat mai pot.
6. Ai vazut la stiri faza cu femeia care a pierdut sarcina in ultima luna?.....
Asta e cea mai nasoala si va sfatuiesc niciodata sa nu o folositi in preajma unei femei insarcinate, fie ca are doar 10 saptamani de sarcina sau 38....in niciun caz, nu vorbiti de nenorociri de genul asta ca oricum le vede si singura.
7. Ce faci? mananci tot? si desertul?
Hmmm, daca mi-e foame mananc, fie ca sunt insarcinata, fie ca nu...e adevarat ca acum ceva mai mult dar sincer, e problema mea asta si nu trebuie sa-mi tina nimeni cont.
8. Sigur nu sunt 2?
Asta mi s-a spus de multe ori in sarcina cu fi'miu si trebuia mereu sa fac o gluma in loc de raspuns...e adevarat, Rares a avut 4 kg la nastere, dar intrebarea a fost de fiecare data nepotrivita mai ales ca ecografia in zilele noastre e foarte precisa.
9. E fetita? si tu iti doreai baietel, nu?
Din punctul meu de vedere, sa fie sanatos ce-o fi, dar trebuie sa recunoastem ca ne confruntam cu problema asta si fiecare avem preferinte, dar nu cred ca este tocmai intrebarea potrivita pentru niste viitori parinti.
10. Daca nu poti sa spui nimic dragut, mai bine te abtii si-ti vezi de treaba.
O sa fii apreciat tacit de catre viitoarea mama, te asigur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu