sâmbătă, 27 iulie 2013

Iron Maiden

A fost...l-am asteptat toata vara si a trecut prea repede. Ce pot sa spun despre ei este ca inca sunt intr-o mare forma, n-am fost dezamagiti, au facut show. Dar...parca tot concertul din 2008 a fost mai spectaculos, sau poate ca mi-a ramas o amintire mai frumoasa pentru ca a fost primul concert Iron Maiden la care am luat parte.
Acum sa incep cu criticile. Nu cred ca veti vedea pe cineva care a fost la concert si care sa fi fost multumit de organizare. Din nou, aceeasi bataie de joc tipic romaneasca, de care ne-am saturat pana peste cap. Am avut noroc ca nu am fost atat de multi ca la alte concerte, si n-am stat la coada sa intram...am venit si tarziu, era 20:30 deja, deci nu stiu ce a fost inainte. Nu stiu cum se ajungea la zonele silver sau golden, probabil dand din coate, pentru ca de intrat am intrat toti prin acelasi loc, daca aveai bilet in fata, trebuia sa te inghesui, sa treci de alte filtre, nu stiu...doar pot sa ghicesc. Oricum, de intrat au intrat toti prin acelasi loc.
Sa vorbim despre caldura...sau nu, sa vorbim despre setea care apare inevitabil cu caldura, cu atmosfera, cu muzica. La 20:30 nu te puteai apropia de standurile cu bere, era coada prea mare, de fapt haos, nu stiai care e coada sau cozile. La 21:30, dupa inceperea concertului, s-a mai degajat putin, dar tot a stat Stefan 15 minute pentru ceva de baut. Tot haos. Daca vroiai o apa simpla, sa nu credeti ca era mai bine, nu avea cum, pentru ca se vindea tot acolo unde se vindea si berea...deci fara sanse. Jetonul a fost tot 7 lei, dar am inteles ca de data asta nu se putea returna daca nu il foloseai. Deci daca ati ramas cu jetoane dupa acest concert, sa stiti ca aveti cum sa le mai folositi, puteti sa deblocati carucioarele de cumparaturi din supermarketuri....cam scumpa deblocarea, dar dupa mai multe folosiri, se amortizeaza (asta ca sa mai si glumim).
Am vrut sa cumparam tricouri, speram sa gasim ceva original, nu rahaturile Fruit de nu stiu ce...n-am gasit. Oricum, exagerat de scumpe...130 de lei tricoul si 250 hanoracul. Scuze, dar daca esti intreg la cap iti gasesti la jumatate de pret si la calitate superioara pe site-urile specializate.
Concertul a fost oricum pe placul nostru, la inceput insa, sonorizarea a fost cam proasta, dar dupa vreo 3 melodii s-au redresat. A fost si eterna confuzie a tarilor...suntem fani iron Maiden, dar nu pot sa fiu ipocrita si sa ma prefac ca nu s-a intamplat. Dupa confuzie si dupa reglementarea ei, solistul a repetat numele Bucurestiului destul de des, ca sa se scuze, probabil. Am trecut peste, asta e, nu sunt ei primii.
Atmosfera a fost ok, totusi nu mai animata decat in 2008...fanii au fost mai putini acum si cred ca si pretul biletului a facut diferenta, cel mai ieftin a fost 170 ron.
In concluzie, noi ne-am distrat, a fost o seara minunata, am cantat, am aclamat si sa zicem ca pentru 2 ore, am fost "rock turbat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu