marți, 6 noiembrie 2012

Putea fi altfel

Acum 2 zile am vazut o stire care m-a cutremurat, prezentata ca avand un puternic impact emotional. Chiar asa a fost. Am vazut un tata ingenuncheat langa corpul neinsufletit al fetitei lui de doar 5 ani. Am vazut o mama disperata urland neputincioasa. Si am vazut o masina facuta praf. Si stirea suna ceva in genul asta: accident grav din cauza nepurtarii centurii de siguranta.

O sa fiti poate socati...eu sigur am fost. Parintii stateau in fata cu centurile puse si copila intre scaune, bineinteles fara centura. La impact copila a sarit prin geam, masina s-a rasturnat, prima data a cazut peste ea, apoi a aterizat pe roti. Parintii nu au patit nimic...fizic. Mi se taie picioarele si acum cand ma gandesc la asta. Accidentul poate ca a fost scris sa se intample...dar restul putea fi prevenit. Orice s-ar fi intamplat cu copila, daca avea centura, macar parintii stiau ca au facut tot ce se putea face. Destinul putea fi altul.
Am scris acum cateva luni urmatoarea postare : http://urmasiidacilor.blogspot.ro/2012/03/mie-nu-mi-se-poate-intampla.html . Va rog sa o revedeti, poate ca asa  parintii se vor mai trezi, nu din somn ci din prostie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu