sâmbătă, 28 ianuarie 2012

A trecut mult timp...

Atat de mult ca nu-mi vine sa cred. De fapt exagerez, pentru ca timpul a trecut la fel pentru toti, doar ca pentru noi a venit cu atatea intamplari, noutati si trairi inedite, ca nu stiu de unde sa incep.
Treaba sta cam asa: la inceput am fost noi 2, apoi in vara lui 2009 a venit pe lume Ana, si peste inca 2 ani a aterizat si Rares. Si pentru ca nu era de ajuns, ne-am trezit intr-o seara pe terasa si cu un cutu mic cat o pisica, asa ca acum ne prezentam cat mai bine, suntem 2 mari, 2 mici + un caine, care e de fapt catelusa si am numit-o Hera.
Bun, acum ca ne-am facut cunoscuta echipa completa, sper sa am si timp sa postez cate ceva, mai ales ca de cand cu noua postura de mama si sotie cu vechime, am acumulat muuulte cunostinte si m-am lovit de cateva chestii care merita mentionate. O sa incerc sa le pun intr-o ordine in postarile viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu